Terapija prihvaćanjem i posvećenošću – ACT – u radu s djecom i adolescentima – osnovna edukacija
Edukacija „Terapija prihvaćanjem i posvećenošću – ACT – u radu s djecom i adolescentima“ usmjerena je na uvođenje novog terapijskog modela u vaš tretmanski rad sa djecom i adolescentima. Prikladna je za rad sa djecom od četvrte godine nadalje (ovisno o tehnikama).
Cilj edukacije jest da svaki polaznik nakon završetka poznaje zna prepoznati sve elemente ACT heksafleksa u radu s djecom (kidflex) te upotrijebiti odgovarajuće tehnike komplementarno svom dosadašnjem radu, kao i zauzeti poziciju koja je oslobođena dijagnostičkih kategorija, sagledavajući dijete kao saveznika, uzimajući pragmatičku istinu kao kriterij. Svaki polaznik će po završetku edukacije imati vještine korištenja brojnih teorijski i praktično osnovanih tehnika koje može koristiti u savjetodavnom radu sa različitim uzrastima.
Zašto je osmišljena ova edukacija?
Nakon početka profesionalnog rada s klijentima, ili u sklopu psihoterapijske edukacije, često nam nedostaje mogućnost da složene teorijske koncepte „prevedemo“ u jednostavan termine prikladne rječniku djeteta ili adolescenta putem praktičnih tehnika i strategija, a da istovremeno znamo da je naše postupanje zasnovano na znanstvenim dokazima.
Stoga ova edukacija pruža oboje: znanstvenu osnovu našeg postupanja i praktične tehnike primjerene djeci i adolescentima. Posebnost ACT pristupa, pa tako i ove edukacije, jest prilagodba tehnika ne samo našim klijentima nego i sebi samima, kako bismo autentično mogli pristupiti svakoj teškoći s kojom se susrećemo i postići uspjeh u tretmanu.
Kome je namijenjena ova edukacija?
Ova edukacija namijenjena je svim psiholozima, socijalnim radnicima, socijalnim pedagozima, edukacijskim rehabilitatorima, logopedima, liječnicima, pedagozima, psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima (kao i psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima u edukaciji), ali i studentima završnog, diplomskog dijela studija ovih zanimanja. Također je primjerena za učitelje i odgojitelje, kao i druge stručnjake koji sudjeluju u radu sa djecom i mladima.
Koje teme obuhvaća ova edukacija?
Teme sadržane u ovoj edukaciji su slijedeće:
- Upoznavanje sa modelom osnovnih psiholoških potreba i ACT modelom
- Upoznavanje sa nalazima istraživanja učinkovitosti ACT modela u radu s djecom i adolescentima
- Procjena potreba u okviru ACT modela
- Rad na vrijednostima s djecom i adolescentima
- Iskustveno izbjegavanje i prihvaćanje
- Kognitivna fuzija i defuzija
- Mindfulness i svijest o sadašnjem trenutku
- Priče o sebi i ja kao kontekst
- Vrijednosti
- Posvećeno djelovanje
- Rad na primjerima u malim grupama i parovima
Čitava je edukacija prožeta praktičnim radom koji integrira ACT pristup s tehnikama Shema terapije, terapije igrom i drugih pristupa.
Trajanje edukacije:
Ukupno trajanje edukacije online je 16 sati. Edukacija se održava tijekom dva uzastopna dana, svakog u trajanju od 8 sati.
Ukupno trajanje edukacije uživo je 24 sata. Edukacija se održava tijekom tri uzastopna dana, svakog u trajanju od 8 sati.
Razlika u trajanju odnosi se prvenstveno na još veću mogućnost rada na praktičnim tehnikama, uz različita pomagala, dok radimo uživo. Trodnevna edukacija je u svakoj temi obogaćena direktnim isprobavanjem brojnih kreativnih tehnika usklađenih sa ACT pristupom, uključujući rad sa kreativnim materijalima, veći naglasak na korištenju ACT tehnika i vještina sa specifičnim populacijama. Teorijski pristup i materijali te količina informacija ostaju isti u oba tipa održavanja edukacije.
Cijena:
Cijena dvodnevne edukacije iznosi 250eur. Cijena trodnevne edukacije iznosi 350eur. Odobravamo popust od 15% na upis dvoje ili više stručnjaka iz iste ustanove. Popusti se ne zbrajaju.
Cijena uključuje:
- 16 sati edukacije/24 sata edukacije
- Edukacijske materijale (prezentaciju s bilješkama, priručnik „Praktične tehnike u ACT pristupu radu s djecom i adolescentima“)
- Za edukaciju uživo osigurano je osvježenje tijekom trajanja edukacije u pauzama
- Potvrdu o sudjelovanju
Nakon završene edukacije ista se prijavljuje svim stručnim komorama na području zdravstva i pomagačkih zanimanja.
