Mindfulness u radu s djecom i adolescentima: neurobiologija i tehnike

Edukacija „Mindfulness u radu s djecom i adolescentima: neurobiologija i tehnike“ usmjerena je na širenje znanja o osnovama učinkovitosti mindfulness metoda, samim mindfulness tehnikama usmjerenima na rad s djecom te učinkovitom načinu korištenja mindfulnessa u radu sa djecom od četiri godine nadalje i adolescentima.

Cilj edukacije jest usvajanje vještina i tehnika mindfulness pristupa u radu s djecom, uz razumijevanje svrhovitosti tehnika i specifičnosti korištenja u različitim situacijama i sa različitim populacijama. Svaki polaznik će po završetku edukacije moći učinkovito prepoznati situacije u kojima su mindfulness tehnike korisne te koristiti dobno priklane mindfulness tehnike koje će s lakoćom integrirati u svoj tretmanski pristup.

Zašto je osmišljena ova edukacija?

Tijekom našeg individualnog stručnog usavršavanja često se susrećemo sa idejom da je mindfulness korisna vještina, koja utječe na širok raspon situacija: od emocionalnih teškoća do poboljšanja pažnje i pamćenja. Nažalost, većina materijala na koje možemo naići usmjerena je na rad sa mislima i emocijama te uključuje velik broj naprednih mindfulness tehnikama, prikladnih u radu sa starijom djecom, adolescentima ili se radi o tehnikama prilagođenima u radu s odraslima. To značajno otežava autentičnu primjenu tehnika te individualan pristup koji je kod mindfulnessa izuzetno važan.

Stoga je ova edukacija namijenjena stručnjacima pomagačkih zanimanja koji rade s djecom, a žele integrirati mindfulness tehnike u svoj rad na smislen i koristan način, neovisno o tome imaju li iskustva u primjeni mindfulnessa kao zasebnog programa, integracije u individualni rad ili se s mindfulnessom tek susreću.

Edukacija se posebno dobro „naslanja“ na edukaciju iz psihoterapijskih pravaca usmjerenih na rad sa djecom, ali je i logičan nastavak edukacije iz psihoterapijskih pravaca usmjerenih na odrasle za one stručnjake koji žele proširiti znanje u radu s djecom.

Kome je namijenjena ova edukacija?

Ova edukacija namijenjena je svim psiholozima, socijalnim radnicima, socijalnim pedagozima, edukacijskim rehabilitatorima, logopedima, liječnicima, pedagozima, psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima (kao i psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima u edukaciji), ali i studentima završnog, diplomskog dijela studija ovih zanimanja. Također je primjerena za učitelje i odgojitelje, kao i druge stručnjake koji sudjeluju u radu sa djecom i mladima.

Koje teme obuhvaća ova edukacija?

Teme sadržane u ovoj edukaciji su slijedeće:

  1. Definicija i porijeklo mindfulnessa
  2. Neurobiološka osnova mindfulnessa
  3. Razvoj mišljenja i percepcije kod djece kao osnova za korištenje mindfulness tehnika
  4. Dobno primjerene mindfulness tehnika
  5. Integracija mindfulness tehnika u terapijske pristupe
  6. Integracija mindfulness tehnika sa tehnikama usmjerenim na tijelo, misli, emocije
  7. Korištenje mindfulness tehnika u radu sa specifičnim populacijama djece (internalizirane teškoće, eksternalizirane teškoće, ADHD, PSA)
  8. Korištenje složenijih mindfulness tehnika – kada i kako

Trajanje edukacije:

Ukupno trajanje edukacije je 16 sati. Edukacija se održava tijekom dva uzastopna dana, svakog u trajanju od 8 sati.

Cijena:

Cijena edukacije iznosi 220eur. Odobravamo popust od 10% na upis dvoje ili više stručnjaka iz iste ustanove.

Cijena uključuje:

  • 16 sati edukacije
  • Edukacijske materijale (prezentaciju s bilješkama i dodatne materijale (priručnik „Mindfulness za djecu – vježbenica“)
  • Potvrdu o sudjelovanju

Nakon završene edukacije ista se prijavljuje Hrvatskoj psihološkoj komori i Hrvatskoj komori psihoterapeuta. Za individualnu prijavu drugim komorama polaznici mogu dobiti sve potrebne materijale.

Shopping Cart
Skip to content