O nama

EmotiCor i Ježeva kućica

Kabinet za psihološku, logopedsku i timsku dijagnostiku i tretman djece i odraslih.

Mjesto za osobni rast i razvoj putem radionica, predavanja i grupa.

Centar za edukacije stručnjaka.


U našem kabinetu vjerujemo da svaki čovjek, bilo dijete ili odrasla osoba, zaslužuje priliku da istraži i razumije svoje emocije, razvojne potrebe i potencijale. Kroz individualni i timski rad te različite terapijske i edukacijske pristupe, stvaramo sigurno i poticajno okruženje za sve koji nam se obrate.

Zašto EmotiCor i Ježeva kućica?

U samom nazivu “EmotiCor” krije se ideja o važnosti emocija – njihovom istraživanju, prihvaćanju i integriranju, čak i kada su teške. Istodobno, “Cor” (latinski za “srce” ili “jezgru”) upućuje na stabilnost i snagu naše unutarnje jezgre, gdje pronalazimo podršku i gradimo vlastiti identitet. EmotiCor je mjesto na kojem odrasle osobe mogu raditi na izazovima, osobnom rastu i razvoju, ali i graditi otpornost i fleksibilnost. Pokreće nas ideja da možemo biti nježni prema sebi i drugima, a istovremeno snažni kada situacije to zahtijevaju.

Osim toga, u EmotiCoru organiziramo edukacije za stručnjake te pružamo individualne i grupne konzultaecije za stručnjake mentalnog zdravlja koji rade s djecom i mladima.

Ježeva kućica označava toplo, sigurno i razigrano utočište – baš onakvo kakvo želimo pružiti djeci i mladima. U njoj nastojimo stvoriti okruženje u kojem se djeca osjećaju prihvaćeno, zaštićeno i motivirano za rast.

Naš tim

U EmotiCoru i Ježevoj kućici okupljen je multidisciplinarni tim psihologa, logopeda i psihoterapeuta koji dijele zajedničku ljubav prema pomaganju drugima. Kroz individualni, obiteljski ili timski rad, edukacije i konzultacije uvijek se trudimo prilagoditi naše znanje i metode svakom pojdinom klijentu – jer svaka je priča posebna.

Fakultetsko obrazovanje stekla sam na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, smjer psihologija. Kao psiholog, početak mog radnog iskustva bio je prvenstveno s djecom, najprije u Dječjem vrtiću Radost u Jastrebarskom, a potom u Centru za socijalnu skrb Jastrebarsko, gdje sam svoja stručna znanja proširila na rad sa djecom, adolescentima i odraslima te obitelji u riziku.

Tijekom rada sam prepoznala potrebu da se klijentima posvetim individualno, uz dovoljno vremena, pružajući upravo onaj oblik podrške koji im je potreban, neovisno o okvirima pojedine institucije. Iz te želje nastali su Ježeva kućica i EmotiCor.

Iz potrebe za znanjem i širokom mogućnosti podrške upisala sam više psihoterapijskih i tretmanskih edukacija. Licencirani sam kognitivno – bihevioralni psihoterapeut te shema terapeut pod supervizijom. Završila sam i edukaciju iz ACT terapije (terapija prihvaćanjem i posvećenošću) i CFT terapije (terapija usmjerena na suosjećanje), kao i prvi stupanje EFT terapije parova (emocionalno fokusirana terapija parova). Također sam i Shema terapeut pod supervizijom te EMDR terapeut pod supervizijom. U radu s odraslima pristupam integrativnim, kombiniranim pristupom, trudeći se njegovati individualne razlike svakog klijenta, a podršku pružati u skladu s njegovim potrebama.

U terapijskom radu s djecom koristim KBT, ACT, Shema i EMDR terapiju te terapiju igrom. Za sve ove pristupe dodatno sam se educirala specifično u radu s djecom, pa sam tako i dječji shema i EMDR terapeut pod supervizijom.

U svom radu primjenjujem i Mindfulness tehnike, koje dodatno obogaćuju individualni pristup svakom klijentu.

Moj poseban interes su i edukacije stručnjaka koji rade s djecom i mladima, a iz interesa i proučavanja neuropsihologije izrasla je i moja posvećenost dijagnostici djece i odraslih.

Fakultetsko obrazovanje u području psihologije stekla sam na Fakultetu hrvatskih studija u Zagrebu. Studij sam završila uz kontinuiran rad i volonterski angažman,  što mi je podarilo neprocjenjiva iskustva i vještine koje su postale temelj mog rada s djecom i odraslima.

Po završetku fakulteta bila sam zaposlena u Zavodu za socijalni rad Zabok i Zavodu za socijalni rad Jastrebarsko na radnom mjestu psihologa u timu za djecu, mlade i obitelj gdje sam svakodnevno pružala podršku djeci, adolescentima i odraslim članovima obitelji koje se nalaze u nepovoljnim životnim situacijama.

 

Posljednje četiri godine dio sam tima Ježeve kućice, a posljednje dvije i pol godine radim i u EmotiCoru. Moje područje rada obuhvaća individualni tretmanski rad s djecom, adolescentima i odraslima, rad s grupama te psihodijagnostičke procjene.

Želja za znanjem i stjecanjem novih vještina koje će obogatiti moj rad potaknula me na educiranje u području terapije prihvaćanja i posvećenosti (ACT) u radu s djecom, adolescentima i odraslima te terapije usmjerene na suosjećanje (CFT). Trenutno dodatno usavršavam svoje vještine kao kognitivno-bihevioralna terapeutkinja pod supervizijom  te kroz edukaciju iz terapije igrom. Iza mene su razne edukacije u području primjene psihodijagnostičkih sredstava, rada s asocijativnim kartama, primjene mindfulnessa u radu sa svim uzastima, podrške u tugovanju te u području neurodivergentnosti.  


Slobodno vrijeme rado ispunjavam putovanjima, čitanjem i aktivnostima s kućnim ljubimcima.

Diplomirala sam psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Korisno iskustvo i vještine za rad stekla sam već tijekom studija kroz organizaciju i provedbu raznih projekata, volontirajući u Društvu naša djeca Jastrebarsko, radeći poslove povezane sa strukom te sudjelujući u dodatnim edukacijama i radionicama.

Timu Ježeve kućice i EmotiCor-a priključila sam se već kao studentica. U početku sam bila zadužena za objave na društvenim mrežama te osmišljavanje i provedbu radionica. U međuvremenu sam završila edukacije za primjenu raznih psihodijagnostičkih instrumenata pa tako sada radim psihodijagnostiku djece i odraslih.

Također, radim i individualne i grupne psihologijske tretmane sa svim uzrastima. Što se tiče terapijskog obrazovanja – trenutno pohađam edukaciju iz kognitivno-bihevioralne psihoterapije, terapije igrom, završila sam edukaciju iz terapije prihvaćanja i posvećenosti (ACT) te sam sudjelovala na predavanjima i edukacijama koje obuhvaćaju teoriju i primjenu drugih terapijskih pristupa. Cilj mi je dodatno se usavršavati u terapijskom radu kako bi djeci, mladima i odraslima omogućila individualizirani i jedinstveni pristup te ga lako prilagodila ovisno o njihovim potrebama.

U slobodno vrijeme pjevam i plešem u KUD-u Lipa Slavetić, a najdraže mi je druženje s obitelji i prijateljima.

Studij psihologije završila sam na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a tijekom volontiranja na savjetodavnoj liniji Hrabrog telefona te provedbe pomoći u učenju i radionica u Dječjoj kući Borovje, osvijestila sam da bih voljela svoj primarni fokus u radu usmjeriti prema podršci djeci, mladima i njihovim roditeljima.

U skladu s time započinju i moji prvi profesionalni koraci u udruzi u kojoj sam provodila aktivnosti uz uključivanje terapijskog psa za djecu s teškoćama u razvoju, a svoj daljnji profesionalni razvoj nastavljam kao stručna suradnica psihologinja u osnovnoj školi, gdje jača moja ljubav i posvećenost individualnom pristupu djeci te želja za savjetodavnim i terapijskim radom. Kontinuirano se educiram u području terapijskih tehnika, završila sam različite edukacije kojima je glavni fokus tretmanski rad s djecom, mladima i njihovim obiteljima, a trenutno pohađam 2. stupanj kognitivno bihevioralnih terapija.

Trenutno radim kao psihologinja u EmotiCoru i Ježevoj kućici, gdje provodim individualno savjetovanje te psihološku dijagnostiku djece i adolescenata.
Edukacija je dio mojeg svakodnevnog profesionalnog razvoja, a posebno se razveselim kada vidim vrijednost novonaučene tehnike u praktičnom radu s klijentima. Smatram da su terapeuti ti koji nude raznovrsne alate i čiji je zadatak prilagoditi terapiju potrebama svojih klijenata, zbog čega je važno dobro upoznati klijente i stvoriti kvalitetan odnos, prije svega.

Osim profesionalnog života, svoje slobodno vrijeme najviše volim provoditi u prirodi, u trčanju i na treningu te u druženju s bliskim ljudima.

Nakon završetka studija psihologije na Hrvatskom katoličkom sveučilištu, svoje pripravništvo obavljam u Dječjem vrtiću Tići, gdje ostajem dvije godine i tijekom kojih produbljujem svoju strast za rad s djecom, roditeljima i odgojiteljima.

Tijekom studija otkrila sam posebni afinitet prema peripartalnoj psihologiji, što me odvelo na Erasmus boravak u Dresdenu, Njemačka, na Medicinskom fakultetu Tehničkog Sveučilišta, na Odjelu za epidemiologiju i zdravlje žena pri Zavodu i poliklinici za psihoterapiju i psihosomatsku medicinu, pod mentorstvom prof. dr. Susan Garthus-Niegel.

Aktivno sudjelujem u međunarodnim istraživačkim projektima – prvo u COST akciji DEVOTION, a zatim u TREASURE, gdje trenutno obnašam ulogu suvoditelja radne skupine. Također volontiram u Centru za reproduktivno mentalno zdravlje i članica sam SRIP-a (Society for Reproductive and Infant Psychology).

Strastvena sam prema znanosti i sudjelujem u istraživanjima na europskoj razini. Pohađala sam brojne edukacije vezane uz tretmanski rad s djecom i njihovim obiteljima, a trenutno sam edukantica drugog stupnja Kognitivno-bihevioralne terapije. U EmotiCOru provodim psihologijske i timske procjene te tretman s odraslima i djecom.

U slobodno vrijeme uživam u gledanju serija, čitanju trilera Stephena Kinga i rekreativnom baletu – aktivnosti koje me opuštaju i inspiriraju.

Nakon završene gimnazije Lucijana Vranjanina u Zagrebu, pohađam studij logopedije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu kojeg završavam 2019. godine. Oduvijek sam imala posebnu sklonost prema radu s djecom, a pogotovo s onima koji imaju teškoće u razvoju. Mnogi od njih brzo se povežu sa mnom što mi daje dodatnu motivaciju da uđem u njihov svijet i pronađem njihov odgovarajući način komunikacije.

Svoju profesionalnu karijeru započela sam u Centru za rehabilitaciju Stančić gdje sam radila kao logoped s djecom s govornim i jezičnim teškoćama, a također sam se bavila ranom intervencijom za djecu s poremećajem iz spektra autizma i raznim komunikacijskim teškoćama. Svakodnevno sam bila u prilici raditi s djecom s teškoćama u razvoju i njihovim obiteljima te zajedno raditi na postizanju ciljeva u terapiji.

Nakon toga, nastavila sam u Centru za rehabilitaciju Zagreb, gdje sam dodatno usavršila svoje znanje, posebno u radu s djecom s intelektualnim teškoćama, teškoćama hranjenja i dječjom govornom apraksijom. Osim toga, paralelno sam stjecala iskustvo u privatnom kabinetu gdje sam radila s djecom predškolske i školske dobi.

Tijekom godina završila sam razne edukacije za provođenje kompletne logopedske dijagnostike; KORALJE, TROG-2:HR, PredČip test, NRDLS- HR te edukacije za upotrebu specijalnih metoda uključujući RBT edukaciju (edukacija za rad s djecom iz PSA) i Talk Tools terapiju. Ove vještine pomažu mi da prilagodim pristup svakom djetetu zasebno i pružim im najbolju moguću podršku.

U slobodno vrijeme volim istraživati prirodu i provoditi vrijeme s obitelji, prijateljima, djecom i životinjama. Aktivnosti na svježem zraku su mi uvijek bile izvor inspiracije i opuštanja. Veselim se novim izazovima i prilikama da nastavim raditi s djecom i njihovim obiteljima.

Nakon završene gimnazije u Mostaru, upisujem studij logopedije na Filozofskom fakultetu u Mostaru kojeg završavam 2020. godine. Još u gimnaziji sam željela upisati ovaj studij jer sam oduvijek voljela rad s djecom, a kroz volontiranje sam zavoljela i rad s odraslima. Logopedija kao profesija pruža mogućnost da se ostvari pozitivan utjecaj na živote ljudi te se istovremeno logoped razvija kao stručnjak u dinamičnom i izazovnom području. 

Svoju profesionalnu karijeru započela sam 2021. godine u privatnom logopedskom kabinetu Neuromediator j.d.o.o. u Zagrebu gdje sam radila kao logoped s djecom predškolske i školske dobi s govornim i jezičnim teškoćama, a također sam se bavila ranom intervencijom za djecu s poremećajem iz spektra autizma i raznim komunikacijskim teškoćama. 

Svoje znanje nadograđujem polazeći različita stručna usavršavanja, kongrese te edukacije. Tijekom godina sam završila sljedeće edukacije:  Nove Reynell razvojne jezične ljestvice – NRDLS-HR, Razvojna procjena djece dobi 0-6 godina te Talk Tools edukacije. Svaka od njih ima poseban doprinos u mom svakodnevnom radu te mi omogućuje da svakom djetetu pružim individualan pristup i podršku koja mu najbolje odgovara. Smatram da su interesi djeteta ključan alat u terapiji – uz njihovu pomoć svaki terapijski sat je zabavan, a suradnja logopeda i roditelja temelj je uspjeha.

U slobodno vrijeme volim čitati knjige, pogledati dobar film te provoditi vrijeme na svježem zraku u prirodi s obitelji i prijateljima. Boravak u prirodi s djecom moja je najveća inspiracija jer upravo od njih dolaze ideje za svakodnevni rad.

Tijekom srednjoškolskog obrazovanja u II. gimnaziji u Zagrebu imala sam priliku iskusiti ljepote volonterskog rada, a posebno rada s djecom i odraslima s teškoćama. Ta iskustva motivirala su me da 2019. godine upišem studij logopedije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu.

Tijekom studija nastavila sam slobodno vrijeme posvećivati volonterskim iskustvima – ako otvorite moju volontersku knjižicu, u njoj ćete pronaći više od tisuću sati volontiranja, koje seže od organizacije humanitarnih akcija i projekata do organizacije studentskih kongresa. Bila sam dio organizacijskog odbora za 5. Međunarodni kongres studenata ERF-a “ERFUSS 2024”, a sudjelovala sam i na internacionalnom kongresu studenata logopedije “IP Light” u Velikoj Britaniji 2022. godine. Bila sam dio tima koji je pomogao izraditi CHILDES hrvatski korpus jezika djece predškolske dobi, a mogli ste me sresti i kao moderatora panela na LEAP Summitu 2024.

Fakultetsko obrazovanje završavam 2024. godine diplomskim radom na temu „Mentalno zdravlje studenata logopedije“, a svoj profesionalni put kao logoped započinjem 2025. godine u EmotiCoru i Ježevoj kućici.

Kao logoped, fokusiram se na stvaranje pozitivnog i motivacijskog okruženja kako bi odlazak na terapiju bio ugodno iskustvo, a ne obveza. U svoj rad unosim kreativnost, empatiju i entuzijazam, a posebno vjerujem u važnost suradnje između logopeda i roditelja, čiji dobar timski rad otvara vrata napretku u terapiji. Slobodno vrijeme provodim s obitelji i prijateljima, često na planinama diljem Hrvatske (i šire) ili uz društvene igre.

Osim toga, volim putovati, čitati knjige i trčati. Radujem se svakom malom zajedničkom uspjehu na putu prema većim terapijskim ciljevima i budućim izazovima koje taj rad donosi.

Želja da postanem logoped rodila se još u vrtiću – dok su druga djeca spavala, ja sam odlazila u skupinu djece s teškoćama u razvoju te s njima provodila vrijeme kroz igru, učenje i pomoć u svakodnevnim zadacima. To iskustvo je ostavilo snažan trag na mene i godinama kasnije usmjerilo me prema logopediji.

Diplomirala sam u travnju 2025. godine s istraživanjem „Procjena olfaktorne i gustativne funkcije nakon laringektomije“ koji me uz obavljanje prakse tijekom studiranja u Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Krapinske Toplice uveo u svijet dijagnostike i terapije odraslih osoba.

Tijekom studiranja odrađivala sam praksu i na 6. osnovnoj školi Varaždin, u Općoj bolnici Varaždin te Logopedskom kabinetu za ranu intervenciju, procjenu i stručnu podršku „Čovjekica“ u Zagrebu koji mi je posebno obogatio iskustvo u ranoj intervenciji i svijetu potpomognute komunikacije. Ova dragocjena iskustva smatram iznimno vrijednim temeljem za svoj profesionalni razvoj i područje kojem se u budućnosti želim detaljnije posvetiti. 

Svoj profesionalni put kao logoped započinjem u EmotiCoru i Ježevoj kućici gdje trenutno provodim individualne terapije s djecom različite dobi. Uživam u njihovom napretku koji me svakodnevno motivira te u radu nastojim uvijek unijeti kreativnost i vedar, nasmijan pristup kako bi stvorila poticajno okruženje.

Budući da sam tek na početku svog profesionalnog puta, veselim se kontinuirano graditi svoje znanje kroz različite edukacije, stručna usavršavanja i kongrese koji me čekaju u budućnosti.

Kada ne radim, punim baterije odlaskom na koncerte i plesom –  odnedavno i uz osnovne korake salse! Opušta me vožnja biciklom, druženje s prijateljima i planiranje novih putovanja.

Shopping Cart
Skip to content