Procjena i tretman anksioznih teškoća djece i adolescenata

Edukacija „Procjena i tretman anksioznih teškoća djece i adolescenata“ usmjerena je na diferencijalnu procjenu različitih tipova anksioznih teškoća djece i adolescenata, uključujući separacijsku anksioznost, anksioznu osjetljivost, panične napade, agorafobiju, generaliziranu anksioznost, socijalnu anksioznost i specifične fobije kod djece te sličnosti i razlike pojedinih tretmana ovisno o specifičnoj anksioznoj teškoći.

Cilj edukacije jest da svaki polaznik nakon završetka zna samostalno procijeniti tip anksiozne teškoće s kojom djeca ulaze u tretman, isplanirati tretman te upoznati se sa praktičnim tehnikama i strategijama za tretman koje su učinkovite i bliske djeci, sve do kraja tretmana.

Zašto je osmišljena ova edukacija?

Tijekom tretmana koristimo, ovisno o našem osnovnom modalitetu, različite tipove strukturiranih i nestrukturiranih tehnika te radimo više ili manje na svjesnoj razini s našim klijentima. Međutim, da bismo znali adekvatno usmjeriti tretman važno je znati s kojim se specifičnim teškoćama dijete susreće – i na njih adekvatno odgovoriti. Također, osim samih aktualnih teškoća važno je imati uvid u obiteljsku perspektivu, okolinske i ostale utjecaje koji su važan faktor u nastanku i održavanju teškoća.

Ova edukacija odgovara na brojna pitanja – zašto anksiozne teškoće nastaju, koji faktori utječu na njihovo nastajanje i održavanje te koje tehnike su adekvatne za određenu fazu tretman, tip teškoće i specifičnosti razvoja djeteta.

Edukacije je prožeta vještinama i tehnikama iz kognitivno bihevioralne terapije, terapije prihvaćanjem i posvećenošću, mindfulness pristupa, terapije usmjerene na suosjećanje, terapije igrom i shema terapije, sve bazirano na trima osnovnim teorijama: neurorazvojnoj teoriji, teoriji privrženosti i teoriji osnovnih psiholoških potreba.

Kome je namijenjena ova edukacija?

Ova edukacija namijenjena je svim psiholozima, socijalnim radnicima, socijalnim pedagozima, edukacijskim rehabilitatorima, logopedima, liječnicima, pedagozima, psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima te psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima u edukaciji.

Za upis edukacije potrebna je jedna godina iskustva u radu s djecom i adolescentima. Polaznik će najviše profitirati od edukacije ukoliko ima usvojena znanja o osnovama savjetovanja, osnovama mindfulnessa te ACT pristupu u tretmanu.

 

Koje teme obuhvaća ova edukacija?

Teme sadržane u ovoj edukaciji su slijedeće:

  1. Dobno prikladna procjena anksioznih teškoća djece i adolescenata
  2. Osnovne karakteristike pojedinih anksioznih teškoća i njihova prezentacija u djetinjstvu i adolescenciji
  3. Neurobiološke osnove depresivnih poteškoća
  4. Prepoznavanje povezanih teškoća i usmjeravanje tretmana
  5. Planiranje tretmana
  6. Rad s roditeljima
  7. Tehnike u radu s anksioznim teškoćama.

Trajanje edukacije:

Ukupno trajanje edukacije je 16 sati. Edukacija se održava tijekom dva uzastopna dana, svakog u trajanju od 8 sati.

Cijena:

Cijena edukacije iznosi 250eur. Odobravamo popust od 15% na upis dvoje ili više stručnjaka iz iste ustanove.

Cijena uključuje:

  • 16 sati edukacije
  • Edukacijske materijale (prezentaciju s bilješkama i priručnik Tehnike u radu s anksioznom djecom i adolescentima)
  • Potvrdu o sudjelovanju

Nakon završene edukacije ista se prijavljuje svim stručnim komorama na području zdravstva i pomagačkih zanimanja.

Shopping Cart
Skip to content