Terapijska procjena i psihološka dijagnostika emocionalnih teškoća djece i adolescenata

Edukacija „Tretmanska procjena i psihološka dijagnostika teškoća emocionalnog funkcioniranja djece i adolescenata“ usmjerena je na dva aspekta stručne procjene djece i adolescenata pri ulasku u tretman stručnjaka mentalnog zdravlja – procjenu razine i tipa teškoća sa strane voditelja tretmana, neovisno o osnovnoj struci te dijagnostiku istih teškoća od strane psihologa.

Cilj edukacije jest da svaki polaznik nakon završetka zna samostalno procijeniti tip i razinu teškoće te razinu rizika za djecu koja ulaze u tretman, ali i na to kako psiholozi procjenjuju navedene teškoće te naučiti smjernice za izradu izvješća tretmana ili nalaza i mišljenja psihologa. Cilj je i da se uspostavi razumijevanje i olakša komunikacija između pomagačkih struka u svrhu učinkovite podrške djeci i adolescentima.

Zašto je osmišljena ova edukacija?

Prilikom ulaska djece i adolescenata u savjetodavni ili psihoterapijski tretman stručnjaci mentalnog zdravlje se često pitaju do koje mjere smiju, ali i do koje mjere je potrebno raditi procjenu teškoća mentalnog zdravlja svojih klijenata.

Ova edukacija odgovara na brojna pitanja – pitanje o razlozima i načinima dijagnostičkih procjena prije tretmana, o ulozi pojedinih stručnjaka u procjeni, svrhama procjene, tipovima procjene primjerenim određenoj struci te ulozi same procjene u planiranju, vođenju i praćenju uspješnosti tretmana djece i adolescenata, neovisno o bazičnoj struci pomagača.

Kome je namijenjena ova edukacija?

Ova edukacija namijenjena je svim psiholozima, socijalnim radnicima, socijalnim pedagozima, edukacijskim rehabilitatorima, logopedima, liječnicima, pedagozima, psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima te psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima u edukaciji.

Za upis edukacije potrebno je prethodno završiti osnovni ciklus Mozaika podrške (ili sve zasebne edukacije ciklusa) kako bismo osigurali da raspolažete potrebnim predznanjima.

Koje teme obuhvaća ova edukacija?

Teme sadržane u ovoj edukaciji su slijedeće:

  1. Ulazak djeteta u tretman – razlozi, tijek postupanja i uloga stručnjaka mentalnog zdravlja
  2. Uloga procjene u planiranju tretmana, praćenju napretka te shvaćanju rizika za dijete
  3. Uloga informacija dobivenih od roditelja/skrbnika, učitelja i drugih važnih osoba u životu djeteta
  4. Procjena tipa i težine teškoća te rizika za dijete od strane stručnjaka mentalnog zdravlja
  5. Uloga psihologijske procjene u tretmanu djeteta i adolescenta
  6. Tijek psihologijske procjene teškoća emocionalnog funkcioniranja – obavezni elementi, odabir instrumenata i integracija rezultata
  7. Kada dijete poslati na procjenu drugog stručnjaka i kojim stručnjacima ih slati?
  8. Uloga rezultata procjena drugih stručnjaka na planiranje tretmana

Trajanje edukacije:

Ukupno trajanje edukacije je 16 sati. Edukacija se održava tijekom dva uzastopna dana, svakog u trajanju od 8 sati.

Cijena:

Cijena edukacije iznosi 220eur. Odobravamo popust od 10% na upis dvoje ili više stručnjaka iz iste ustanove.

Cijena uključuje:

  • 16 sati edukacije
  • Edukacijske materijale (prezentaciju s bilješkama i Shemu planiranja tretmana i korištenja multimodalne procjene)
  • Potvrdu o sudjelovanju

Nakon završene edukacije ista se prijavljuje Hrvatskoj psihološkoj komori. Za individualnu prijavu drugim komorama polaznici mogu dobiti sve potrebne materijale.

Shopping Cart
Skip to content