Timska dijagnostika

Timska procjena u našoj ustanovi uključuje psihologijsku dijagnostiku, uključujući procjenu intelektualnog kapaciteta, izvršnih funkcija (pažnja, pamćenje, planiranje i sl.), ličnosti i emocionalnog funkcioniranja djeteta ili odrasle osobe te logopedsku dijagnostiku komunikacijskog i jezično-govornog razvoja pojedinca primjenom standardiziranih i nestandardiziranih logopedskih dijagnostičkih instrumenata.

Emoticor timska dijagnostika naslovna slika

Timska procjena sastoji se od:

  1. Uvodnog intervjua s roditeljem – uvodni intervju važan nam je radi dobivanja anamnestičkih podataka o djetetu i informacija o bilo kakvim razvojnim, komunikacijskim i jezično – govornim specifičnostima koje roditelj opaža kod djeteta. U tu svrhu roditelj će dobiti i anamnestički upitnik koji će popuniti te naknadno prodiskutirati sa osobom koja provodi dijagnostiku.
  2. Subjektivnog opažanja ispitivača – ispitivačevo opažanje funkcioniranja djeteta u interakciji s roditeljem i ispitivačem
  3. Primjene standardiziranih psihologijskih i logopedskih instrumenata – standardizirani testovi su objektivne naravi i pružaju direktan uvid u ispitanikovo funkcioniranje. Ovisno o dobi i/ili naravi poteškoće zbog koje je ispitanik došao na procjenu se određuje koji će se dijagnostički instrumenti koristiti tijekom timske procjene.
  4. Primjene nestandardiziranih (opservacijskih) instrumenata – niz vlastito izrađenih testova koji nisu standardizirani, no ispitivaču daju širu, detaljniju i precizniju sliku komunikacijskog I jezično-govornog funkcioniranja ispitanika; ili testovi koji se trenutno nalaze u standardizaciji u RH.

Često postavljena pitanja (FAQ)

Kako izgleda timska procjena?

Timska procjena provodi se u nekoliko susreta:

  1. Uvodni intervju s roditeljem – 1h
  2. Psihologijska dijagnostika – 2 – 4h (za opširnije informacije o psihologijskoj dijagnostici kliknite na LINK)
  3. Logopedska dijagnostika – 2 – 3 h (za opširnije informacije o logopedskoj dijagnostici kliknite na LINK)
  4. Izrada timskog nalaza – 4h (rok za izradu timskog nalaza je dva tjedna od zadnjeg susreta procjene)
  5. Davanje povratne informacije roditelju – 1h

Na samoj timskoj procjeni uputit ćemo vas na pregled drugog stručnjaka (neuropedijatra, dječjeg psihijatra, edukacijskog rehabilitatora i dr.) ili predložiti dodatnu procjenu ukoliko je navedeno potrebno prema našoj stručnoj procjeni.

Cijena timske procjene iznosi 450 €. Vezano za procjenu na engleskom jeziku – moguće je napraviti samo psihologijski dio procjene na engleskom jeziku, dok se logopedski dio procjene može napraviti samo na hrvatskom jeziku. U tom slučaju, cijena timske procjene iznosi 600 €.

Rok za povratne informacije i izdavanje nalaza timske procjene je  2 tjedna od termina dijagnostike, a sami termin povratnih informacija dogovara se nakon učinjene dijagnostike.

Timska procjena se provodi u više različitih svrha:

– radi procjene potencijalnih intelektualnih teškoća, razvojnih teškoća, neurorazličitosti uključujući ADHD i spektar autizma, teškoća učenja pisanja, čitanja, učenja, darovitosti, a u svrhu određivanja primjerenog oblika školovanja

– s razlogom ostvarivanja prava u sustavu socijalne skrbi

– na traženje drugih stručnjaka (psihologa, psihijatra, neuropedijatra, edukacijskog rehabilitatora…) kao dio složene timske procjene

Da, provodimo ponovljenu timsku procjenu. U slučaju da imate nalaze drugih kabineta ili ustanova, zamolit ćemo vas da nam nalaze pošaljete ili donesete na uvid. Ukoliko su stariji od 6 mjeseci, moguće je da je došlo do značajne promjene u razvoju i funkcioniranju djeteta te je dijagnostiku moguće ponoviti.

Da, naši su nalazi prihvaćeni u obrazovnim, socijalnim i drugim ustanovama. Prema uputi Ministarstva obrazovanja od 21. svibnja 2019. godine, sve su ustanove dužne prihvatiti nalaze učinjene dijagnostike logopeda, psihologa i drugih stručnjaka, neovisno o tome je li dijagnostika učinjena u javnim ili privatnim ustanovama.

Provodimo timsku dijagnostiku odraslih u slučaju da psihologijska dijagnostika pokaže sumnju na specifične teškoće (disleksija, disgrafija, teškoće učenja), a klijent želi definirati specifičnu teškoću, posebno u slučaju studenata i maturanata kojima je u tom slučaju potreban neki tip individualizacije u radu i/ili polaganju ispita.

Naš tim za Timsku dijagnostiku

Ivana Garašić, klinička psihologinja i psihoterapeutkinja
Kristina Karasman, psihologinja
Maja Kurtalj, psihologinja
Vesna Lovasić Ivanko, logopedinja
Antun Palička, logoped
Ruta
Ruta Feldman, psihologinja
Daniela
Daniela Marković, logopedinja
Shopping Cart
Skip to content