Traumatska iskustva djece i adolescenata - klinička slika, tretman i rad s obiteljima

Edukacija „Traumatska iskustva djece i adolescenata – klinička slika, tretman i rad s obiteljima“ usmjerena je na diferencijalnu procjenu različitih tipova teškoća funkcioniranja povezanih s traumom, reaktivni poremećaj privrženosti, poremećaj dezinhibiranog socijalnog uključivanja, posttraumatski stresni poremećaj, akutni stresni poremećaj, poremećaj prilagodbe, disocijativni poremećaj identiteta, disocijativnu amneziju, depersonalizacijski/derealizacijski poremećaj, kao i sličnosti i razlike pojedinih tretmana ovisno o specifičnoj depresivnoj teškoći.

Cilj edukacije jest da svaki polaznik nakon završetka zna samostalno procijeniti izvore traumatskih iskustava s kojima djeca ulaze u tretman, definirati o kojoj se teškoći radi, isplanirati tretman te upoznati se sa praktičnim tehnikama i strategijama za tretman koje su učinkovite i bliske djeci, sve do kraja tretmana.

Zašto je osmišljena ova edukacija?

Tijekom tretmana koristimo, ovisno o našem osnovnom modalitetu, različite tipove strukturiranih i nestrukturiranih tehnika te radimo više ili manje na svjesnoj razini s našim klijentima. Međutim, da bismo znali adekvatno usmjeriti tretman važno je znati s kojim se specifičnim teškoćama dijete susreće – i na njih adekvatno odgovoriti. Također, osim samih aktualnih teškoća važno je imati uvid u obiteljsku perspektivu, okolinske i ostale utjecaje koji su važan faktor u nastanku i održavanju teškoća.

Ova edukacija odgovara na brojna pitanja – što sve spada pod traumatska i stresna iskustva, kako nastaju teškoće povezane s traumatskim iskustvima, kako trauma mijenja mozak, koji faktori utječu na nastajanje i održavanje teškoća, kako traumatska iskustva utječu na razvoj ličnosti te koje tehnike su adekvatne za određenu fazu tretman, tip teškoće i specifičnosti razvoja djeteta.

Edukacije je prožeta vještinama i tehnikama iz kognitivno bihevioralne terapije, terapije prihvaćanjem i posvećenošću, mindfulness pristupa, terapije usmjerene na suosjećanje, terapije igrom i shema terapije, sve bazirano na trima osnovnim teorijama: neurorazvojnoj teoriji, teoriji privrženosti i teoriji osnovnih psiholoških potreba.

Kome je namijenjena ova edukacija?

Ova edukacija namijenjena je svim psiholozima, socijalnim radnicima, socijalnim pedagozima, edukacijskim rehabilitatorima, logopedima, liječnicima, pedagozima, psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima te psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima u edukaciji.

Za upis edukacije potrebna je jedna godina iskustva u radu s djecom i adolescentima. Polaznik će najviše profitirati od edukacije ukoliko ima usvojena znanja o osnovama savjetovanja, osnovama mindfulnessa te ACT pristupu u tretmanu.

Koje teme obuhvaća ova edukacija?

Teme sadržane u ovoj edukaciji su slijedeće:

  1. Što je trauma
  2. Dijagnoze povezane s traumatskim iskustvima
  3. Neurobiološke osnove traume
  4. ACE iskustva
  5. Promjene u razvoju funkcioniranja i ličnosti kao posljedica traume
  6. Mapiranje ličnosti povezano s osnovnim psihološkim potrebama i privrženošću
  7. Planiranje tretmana u skladu sa mapiranjem ličnosti
  8. Rad s roditeljima
  9. Tehnike u radu sa traumatiziranom djecom i adolescentima

Trajanje edukacije:

Ukupno trajanje edukacije je 16 sati. Edukacija se održava tijekom dva uzastopna dana, svakog u trajanju od 8 sati.

Cijena:

Cijena edukacije iznosi 350eur. Odobravamo popust od 15% na upis dvoje ili više stručnjaka iz iste ustanove.

Cijena uključuje:

  • 24 sata edukacije
  • Edukacijske materijale (prezentaciju s bilješkama i priručnik Tehnike u radu s traumatiziranom djecom i adolescentima)
  • Potvrdu o sudjelovanju

Nakon završene edukacije ista se prijavljuje svim stručnim komorama na području zdravstva i pomagačkih zanimanja.

Shopping Cart
Skip to content